Wednesday, June 25, 2014

Tak cukup tidur.

i am the type yang jadi sangat sensitif bila tak cukup tidur.  how about you?

musim piala dunia ni mesti ramai yang pergi kerja mata panda je semua especially lelaki kan? perempuan pun mesti ada punya. tapi perempuan memang dah selalu pergi kerja mata panda especially yang ada anak kecik. kan kan kan??

aku tak tengok piala dunia. tak minat. ataupun sebab i rela tidur dari tengok orang main bola.
aku ada chenta. tapi chenta tak bangun tengah malam nak susu. selalu bangun pukul 7 baru dia mintak susu.

tapi aku sekarang tak cukup tidur. sebab?

FINAL EXAM!!

aku buat ilmu serap malam kang. dah lama tak guna ilmu serap ni. *sigh*

First paper, esok. please wish me luck!

1 orang mengomel :):

  1. good luck dye! hehehhee aku antara yg mengalami waktu tido tunggang langgang skg nih. world cup punya pasal. :p

    ReplyDelete